Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Горзов С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Мельник В. С. Дослідження місцевих карієсогенних факторів, пов'язаних із гігієною ротової порожнини, у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. С. Мельник, Л. Ф. Горзов, В. В. Горзов, Є. М. Гриненко, С. С. Горзов, Б. Я. Сапович // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Медицина. - 2017. - Вип. 1. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2017_1_32
| 2. |
Горзов С. С. Обгрунтованість використання проективної методики (модифікованого тесту "Три дерева") у дітей старшого дошкільного віку на прийомі в дитячого лікаря-стоматолога [Електронний ресурс] / С. С. Горзов, Р. Є. Кедик, А. М. Сабов, В. В. Парлаг // Вісник стоматології. - 2018. - Т. 28, № 2. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2018_28_2_18 Психологічна та емоційна взаємодія лікаря-стоматолога з дитиною старшого дошкільного віку є дуже важливою, адже саме в цей період діти здебільшого вперше відвідують стоматологічний кабінет для проведення певних маніпуляцій. І саме в цей період є можливість сформувати правильне ставлення до особистого здоров'я ротової порожнини у дитини шляхом правильно підібраного методу надання інформації дитині, в залежності від психо-емоційного стану дитини. Для визначення використано модифікований тест "Три дерева", який заключається в тому, що дитина повинна намалювати себе, одного з рідних, лікаря-стоматолога та безпосередньо стоматологічне крісло. В залежності від того як дитина намалювала, можна оцінити відношення її до стоматологічних маніпуляцій та готовність співпрацювати з лікарем-стоматологом.
| 3. |
Горзов С. С. Обгрунтованість використання проективної методики (модифікованого тесту "Три дерева") у дітей старшого дошкільного віку на прийомі в дитячого лікаря-стоматолога [Електронний ресурс] / С. С. Горзов, Р. Є. Кедик, А. М. Сабов, В. В. Парлаг // Вісник стоматології. - 2018. - Т. 28, № 2. - С. 93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2018_28_2_27 Психологічна та емоційна взаємодія лікаря-стоматолога з дитиною старшого дошкільного віку є дуже важливою, адже саме в цей період діти здебільшого вперше відвідують стоматологічний кабінет для проведення певних маніпуляцій. І саме в цей період є можливість сформувати правильне ставлення до особистого здоров'я ротової порожнини у дитини шляхом правильно підібраного методу надання інформації дитині, в залежності від психо-емоційного стану дитини. Для визначення використано модифікований тест "Три дерева", який заключається в тому, що дитина повинна намалювати себе, одного з рідних, лікаря-стоматолога та безпосередньо стоматологічне крісло. В залежності від того як дитина намалювала, можна оцінити відношення її до стоматологічних маніпуляцій та готовність співпрацювати з лікарем-стоматологом.
|
|
|