Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Горзов С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Мельник В. С. 
Дослідження місцевих карієсогенних факторів, пов'язаних із гігієною ротової порожнини, у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. С. Мельник, Л. Ф. Горзов, В. В. Горзов, Є. М. Гриненко, С. С. Горзов, Б. Я. Сапович // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Медицина. - 2017. - Вип. 1. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2017_1_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.167 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Горзов С. С. 
Обгрунтованість використання проективної методики (модифікованого тесту "Три дерева") у дітей старшого дошкільного віку на прийомі в дитячого лікаря-стоматолога [Електронний ресурс] / С. С. Горзов, Р. Є. Кедик, А. М. Сабов, В. В. Парлаг // Вісник стоматології. - 2018. - Т. 28, № 2. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2018_28_2_18
Психологічна та емоційна взаємодія лікаря-стоматолога з дитиною старшого дошкільного віку є дуже важливою, адже саме в цей період діти здебільшого вперше відвідують стоматологічний кабінет для проведення певних маніпуляцій. І саме в цей період є можливість сформувати правильне ставлення до особистого здоров'я ротової порожнини у дитини шляхом правильно підібраного методу надання інформації дитині, в залежності від психо-емоційного стану дитини. Для визначення використано модифікований тест "Три дерева", який заключається в тому, що дитина повинна намалювати себе, одного з рідних, лікаря-стоматолога та безпосередньо стоматологічне крісло. В залежності від того як дитина намалювала, можна оцінити відношення її до стоматологічних маніпуляцій та готовність співпрацювати з лікарем-стоматологом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.171 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Горзов С. С. 
Обгрунтованість використання проективної методики (модифікованого тесту "Три дерева") у дітей старшого дошкільного віку на прийомі в дитячого лікаря-стоматолога [Електронний ресурс] / С. С. Горзов, Р. Є. Кедик, А. М. Сабов, В. В. Парлаг // Вісник стоматології. - 2018. - Т. 28, № 2. - С. 93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2018_28_2_27
Психологічна та емоційна взаємодія лікаря-стоматолога з дитиною старшого дошкільного віку є дуже важливою, адже саме в цей період діти здебільшого вперше відвідують стоматологічний кабінет для проведення певних маніпуляцій. І саме в цей період є можливість сформувати правильне ставлення до особистого здоров'я ротової порожнини у дитини шляхом правильно підібраного методу надання інформації дитині, в залежності від психо-емоційного стану дитини. Для визначення використано модифікований тест "Три дерева", який заключається в тому, що дитина повинна намалювати себе, одного з рідних, лікаря-стоматолога та безпосередньо стоматологічне крісло. В залежності від того як дитина намалювала, можна оцінити відношення її до стоматологічних маніпуляцій та готовність співпрацювати з лікарем-стоматологом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.678 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського